>

Tellis funderar - del 3

Nu är det inte många dagar kvar till min avresa till VM i Flycasting i Norge. Jag har fått träna en del i helgen och formen börjar kännas riktigt bra, 18´tekniken börjar kännas riktigt behaglig och 15´sitter riktigt fint efter sommarens kastande. Men det är svårt att inte känna lite press och man börjar bli lite nervös faktiskt. Men får jag allt att stämma så kan det gå riktigt bra!

Det är dock lite tråkigt just nu eftersom det blåser så jävligt och vinden verkar inte vilja ge sig..
Föhoppningsvis så lägger sig vinden lite nu under de sista dagarna.

Vi hörs!

/Tellis
www.tellis-flugfiske.se

Här hittar ni ett klipp från en riktigt bra träningspass i juni, där träffar jag några kast upp emot 50 meter med 15´
http://www.youtube.com/watch?v=zPqXW3WX4gI

Kommentarer



Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?