>

"Sportfiskekonstnärer"

Det är alltid kul när man springer på människor som har kombinerat sitt sportfiskeintresse med helt andra talanger. I detta fall så har jag en längre tid kollat in konstnärer som jobbar med sportfiskemotiv. Drömmen är att få ihop ett antal verk att hänga i butiken. Man har sagt till mig att det är lite overkill och att elda för kråkorna. (Kråkorna skulle i det här fallet vara personalen och kunderna). Men visst vore det roligt med lite konst i butiken. Vi får väl se vad som händer. Hur som haver så har vi här ett litet exempel på en konstnär som arbetar med sportfiskemotiv.

Jonas Ignell. 76x38. Olja på duk.   [email protected]

Kommentarer
Björn

Hejsan, jag är själv intresserad av både sportfiske och konst. Faktiskt är det just dom två sakerna som står mig allra närmast här i livet. Jag tycker det vore mycket trevligt att se fiskebutikerna utsmyckade med diverse "fiskekonst". Och då inte bara uppstoppade monsterfiskar som ju i och för sig är roliga att se på.



Skitfiske!



Björn N

teamdalkars.blogg.se



Blogg: http://teamdalkars.blogg.se/
2011-01-10 @ 15:40:02



Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?