>

Nya tider, ny design!

Hallå gott folk!
Jag har suttit och pillat lite med att byta design på vår blogg.. Och nu känner jag mig faktiskt riktigt nöjd! Hoppas ni också tycker detta var ett ansiktslyft från våran tidigare, kanske fula(?) men charmiga bloggdesign?

För att skriva lite om fiske så tänkte jag bara påminna alla deppiga själar där ute att det inte är långt kvar till 1a april. Det är bara att fortsätta binda flugor, ut och pimpelfiska eller ligga framför en öppen brasa med en kopp varm choklad? Nåja, fortsätt göra det ni gör så skall ni se att våren är här i ett kick.

Personligen längtar jag mest till att få åka upp till Orkla igen... Fan va skoj det skall bli att få fiska lax igen!
Slänger upp en bild från en lax jag tog i fjol, just upp i Orkla och på vår sträcka.
( Länk till en artikel om mitt Orklafiske )

 

Ha d gött! / Simon



Kommentarer
peter

Nice :)



2012-02-14 @ 21:45:12
Tord

Detta blir kanon.



2012-02-15 @ 01:23:05



Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?