>

Första dagen i Kenya!

Hej! Jag heter Lars Furberg och kommer att gästblogga här på EL-GE Sportfiskes blogg under en månads tid då jag befinner mig i Kenya tillsammans med Bo Hall. Jag kommer lite titt som tätt skriva nya inlägg ifrån vårt fiske där jag även delar med mig schyssta fiskebilder.
 
Så håll ögonen öppna gott folk!

 

 

Efter en lång resa som startade på Landvetter med mål ön Lamu i Kenya var vi äntligen framme! Värmen slår emot oss när vi går av planet, helt underbart!.

 

 

Morocco möter upp oss på Manda där flygplatsen ligger, hjälper oss att bära packning och fiskegrejor ner till Bongos båt som ska ta oss över till Lamu och Shella där vi ska bo.Väl framme ser vi vår båt PeterPan ligga där, en månads fiske väntar .

 

 

I morgon blir det till att börja lasta i alla fiskegrejor och göra båten klar för en tur ut på Indiska oceanen, för att se så allt fungerar och naturligtvis blöta en popper eller två..

 

Äventyret väntar!

/Lars Furberg.

 


Kommentarer



Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?