>

Nu är det nära!

Idag är det vår i luften i Göteborg. Samtalsämnet hos många kunder under dagen har varit att man längtar såå till den 1 april och havsöringspremiär. Så gott folk, 1 april närmar sig med stormsteg. Hur tror ni att vårfisket blir i år?
Alla kommer väl ihåg fjolårets kalla start med trögt fiske. Personligen tror jag att fisken kommer vara på hugget och att den fisk som inte valt att inte leka kommer vara i god kondition.
Själv har jag några fina platser jag ska försöka beta av här under premiärveckan. Förhoppningsvis är fisken där och om bara det fina vädret håller i sig tror och hoppas jag på en kanonpremiär till er alla!
 
 

Kommentarer
Kai silvennoinen

gött elge



2014-02-17 @ 18:08:09
Zeb

Jag längtar redan!



2014-02-17 @ 21:02:10



Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?