>

Årets första lyckorus! = nyheter från Simms

Så fort det blir nytt år så är det alltid lika spännande att öppna kartongerna från våra leverantörer, den fråga man alltid ställer sig innan man river upp kartongen är "Är det några nyheter i paketet?". Ibland blir man besviken då det bara är "samma gamla" och inget nytt har hunnit komma. Jag minns särskilt en händelse för två år sedan, precis då vi flyttat in i våra nuvarande lokaler så hade paket från Flyfish Europe kommit. Jag och Emil rev runt bland alla paketen i det då kolsvarta och icke uppvärmda provisoriska lagret. Vi hade ficklampa, en av oss fick lysa och den andra angrep paketet. De nya G4 skorna hade då kommit vilka vi beundrade i det svaga ljuset från en ficklampa med taskiga batterier, Emil säger, fan det här är alltid lika kul! Det han sa stämmer, jag har nu jobbat med flugfiske både i butik hos leverantör rätt länge. Den 15 Mars blir det totalt 12 år sedan kan jag konstatera. Häromdagen uppstod årets första lyckorus då ett paket från Flyfish Europe visade sig innehålla en ny ryggsäck, en slingpack samt en hippack. De ser riktigt fina ut! Midjeväskan ser rymlig ut utan att bli för bulkig vilket en del midjeväskor tenderar att vara. En annan rolig nyhet är Simms confluence - reversable jacket. En snygg jacka som du kan vända ut och in och få mer av en "skjorta look" som jacka ser den väldigt enkel och ren ut. Vi inväntar med spänning de nyheter Guideline visade oss prover på. Greys resespö ser jag också fram emot mycket. Vi får väl se om det dyker upp några mer godsaker i veckan, kom in och kika!

//Martin.

 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?