>

Äntligen snart slut på onsdagen!

Idag har vart den här veckans värsta dag! Det har blåst rejält nästan hela dagen och vinden har legat rätt på min nya ö! Fick inte ens en spegelblank sjö att dricka morgonkaffe till :(
Man blir lätt bortskämd med fint väder men så här är det när man är ute. Jag är lite ironisk i början av texten ;)
Men nu på kvällen lade sig vinden tillslut då gav jag mig ut i flytringen för att se om det va någon på hugget. 7 st öringar blev det och ett rekord för den här sjön det här året är slaget: minsta än så länge med knappa 15 cm! Dagens största var snudd på 35 så dom stora väntar snällt kvar. Alla tog på torrt så det är kul!
Har träffat på alla husdjuren idag samt att jag tror att mina nya vadare läcker ännu mer helt plötsligt! Tänker inte prata mer om dom utan bjuder på lite bilder istället
Såg att jag hade några fler bilder från ormen igår där man nog ser lite bättre, idag när jag stötte på han/hon hade jag inte kameran med.
 
 
Måste vara en svart huggorm?? Snokar väser ju inte.
 
 
 
 
 
Fåglarna är så vana vid mig nu att dom knappt bryr sig när jag kommer nära
 
 
 
Och slutligen resultatet av mina grymma vadare! Dom har en söm precis där och den är inte riktigt bra.
 
God natt
Andreas (För fler bilder, spana in min instagram andreasadiels)

Kommentarer



Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?