>

Äntligen Tisdag

Veckans näst bästa dag! Dagen började tidigt så det känns som att jag har fått gjort hur mycket som helst. Efter frukost packade jag ihop lägret för att byta ö att bo på.
 
Alltid spännande att korsa en sjö med onödigt mycket vikt på flytringen, men det gick bra :) Väl framme började jag fiska med abborrar i siktet men det fanns inte en enda abborre som var sugen. Istället satte jag mig på bergsknallen och lade ut en torrfluga på öringarna som gick och beta av kanten. Slurp så satt det en perfekt öring på 37cm i änden av linan! Den fick bli mat då jag inte ätit något stabilt dom senaste dagarna. Haha men metoden barfota,bar överkropp lite laydback på en bergsknalle är oslagbar!
 
Det vakar mer fisk längs med kanten så jag ska ta mig en kaffe sen ger jag mig på dom med :) En perfekt dag än så länge!
 
 
 
Fick även se den första lite större nattsländan kläcka i morse
 
 
 
 
 
 
Fridens liljor
Andreas (spana in min instagram för fler bilder andreasadiels)
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?