>

Ny medlem i Team-El-Ge

Idag kan vi stolt presentera ett nytt ansikte i team El-Ge!
Vi kallar honom sveriges enda riktiga troutbum. Killen som sa upp sig från jobbet, sålde lägenheten och som gick all in på fiske och vildmarksliv. Andreas Adiels lever livet många av oss bara drömmer om. Han kommer blogga för oss och dela med sig av sina upplevelser längst vårt avlånga land. Missa det inte! Ni kan även spana in Andreas instagram för att se tidigare äventyr och bli inspirerade, hans namn där är andreasadiels
 
 
Vi låter Andreas presentera sig själv: 
 
Andreas Adiels 32 år
Jag har fiskat så länge jag kan minnas, flugfiskat i 20 år ungefär och bundit flugor lika länge.
Första flugöringen var en havsöring på en egenbunden mickey finn då jag var strax över 10 och efter det har det spårat ur  :)
Jag har svårt att bara åka ut och fiska en eftermiddag/kväll utan kör hellre en vecka ute i fält, så det är inte bara flugfisket som lockar utan friheten och friluftslivet.
Mitt favoritfiske måste ju vara torrfluga i strömmande vatten, även om jag fiskar salmonider på alla vis som finns.
 
Färdsätt: Vandringskängor, Hobie eller folkabuss
Bostad: VW Caravelle årsmodell 98
Årsinkomst: Nej
Favoritdryck: Fjällvatten
Skägg: Ja (ovårdat)
 
 
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?